Hoezo blind?

01-06-2013 08:55

Afgelopen week, dinsdag 28 mei, zijn we voor de tweede keer (sinds Wiebus blind is) naar het strand gegaan.
Een maand geleden gingen we ook al (klik) en dat was zo goed bevallen dat we willen proberen vaker te gaan.

En net zoals de eerste keer was het Ge-Wel-Dig. Wiebus loopt lekker, Wiebus rent, Wiebus speelt, Wiebus loopt zijn eigen pad...
Je zou niet denk dat hij blind is, als je hem zo ziet lopen. 

We hebben een stuk gelopen en we hebben ook een tijd op 1 plek gespeeld met de jongens. Uiteraard was Jeppe er ook en die kon zijn hobby de hele dag uitoefenen..... Graven, graven en graven. Toen we stil zaten hebben we Wiebus los gelaten. Hij wilde maar 1 ding.. spelen en rennen. We gaan dan rennen met zijn speeltje, al stampend en roepend en Wiebus volgt.. Soms moest ik echt hard rennen om Wiebus voor te blijven. Wat een feest!!!

P.s. Wiebus draagt een nieuw tuigje, een harnas. Ik had hier verschillende keren over gelezen. We hebben het tuigje nu een kleine week en we hebben de indruk dat Wiebus het erg prettig vindt. Misschien denk ik dan weer te veel als mens, maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat het voor Wiebus voelt alsof er een hand op zijn schouders ligt... 

Kijk en geniet...

—————

Terug