Laat de zomer maar komen...

26-03-2013 22:05

Wiebus en Jeppe vinden het heerlijk om buiten in de zon te liggen. We hadden ooit eens een schommelbank. Een paar jaar terug heb ik er een tuinbank van gemaakt (zonder schommel) en nu is het een teckel-bankje geworden.

Het is me een paar keer opgevallen dat Wiebus niet zo goed van de bank durft te springen. Snap ik ook wel... je zou het maar moeten doen met je oogjes dicht. Dus aan de knutsel. Eerst heb ik de hele bank "gesloopt", zodat ik allemaal losse plankjes en latjes had. Toen weer opnieuw gaan opbouwen, uitgaand van het kussen waar de jongens op mogen liggen. 

En..... het bankje is klaar. Nu alleen het weer nog... Alhoewel... toen ik vandaag buiten aan het rommelen was, heeft Wiebus een hele tijd bij me gelegen in de zon.

Ennnnnn... niet geheel onbelangrijk.. Wiebus kan er makkelijk op en af.

Er zullen ongetwijfeld meer foto's volgen..

—————

Terug