Twijfel

19-03-2013 22:29

Vandaag was een dag van twijfel. Afgelopen nacht was niet zo'n succes. Wiebus heeft me een hele tijd wakker gehouden. Aandacht vragen, zachtjes piepen... Maar wat er was? Ik weet het niet. Erg erg vervelend, vooral voor Wiebus. Zolang ik Wiebje kriebelde, vast hield en tegen hem praatte, was het goed.. Maar ja, dat zijn erg inspannende dingen als je eigenlijk wilt slapen. Uiteindelijk nog even naar beneden gegaan met het mannetje.. Even samen naar buiten, in de achtertuin. Hij leek een beetje in de war, botste tegen dingen aan... Was hij nou niet helemaal goed wakker, liep hij slaapdronken rond? Ik weet het niet... Uiteindelijk hebben we allemaal nog lekker geslapen en zijn we aan de nieuwe dag begonnen. Het leek alsof Wiebus er niet zo veel zin in had, dus geen "lange" wandeling. Lekker even naar ons wel bekende bos, kleine wandeling en lekker snuffelen op het grasveld. Ja, dat vind Wiebus altijd leuk, zijn staartje ging dan ook hevig op en neer. Hij zal ongetwijfeld een spoor hebben gevonden... Eigenlijk had ik bedacht dat we er vandaag maar een rustige dag van zouden maken.. Het is allemaal ook wel heel inspannend voor Wieb. Maar al veel eerder dan ik in de planning had, zijn we weer naar buiten gegaan. En Wiebus had er weer zin in.. Is het dan verveling van hem, dat hij thuis maar een beetje ligt te liggen?? Ik weet het niet.. Tussen de bedrijven toch nog maar een keer naar de dierenarts gebeld. Maar ben eigenlijk niet veel wijzer geworden van het gesprek. De tijd zal het leren. En dit alles in nou net de reden dat ik, ruim een week geleden, bedacht een website te maken. Er zijn toch mensen die hetzelfde hebben meegemaakt? Hoe reageerde die hond? Was die ook zo moe? Was die hond ook wel eens een beetje in de war? Hoort dat er allemaal bij en gaat dat wel over? Wiebus moet er vertrouwen in krijgen.... Ik ook!! Wat hou ik van dat mannetje... 

 

—————

Terug